Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

My Sleeping Boy - Daus

by Viper137


Malam tu roomateku balik kampung, jadi tak ramai juga yang tinggal. Aku yang sememangnya malas nak balik minggu tu, so lepak-lepak je dalam bilikku tengok movie.

"Tokk.. tokk..", pintu bilikku diketuk dari luar. Dengan malas-malas aku pun bangkit dari katil dan terus buka kunci pintu. Di luar, Daus sedang berdiri sambil tersengih.

"Hi Rome, tak balik kampung?", dia bertanya sejurus melabuhkan punggungnya kat katil aku. Katil aku, aku combine dengan katil roomate aku so macam katil queen-sizelah.

"Tak, malaslah. Nanti tunggu cuti panjang baru aku balik." Dia hanya mengganguk sambil matanya fokus ke skrin laptop aku yang sedang memaparkan adegan cerita seram. Dia melihat dengan kusyhuk sambil sesekali menutup mukanya dengan bantalku. Aku memang dah masak dengan perangai budak seorang ni. Dah besar panjang tapi masih penakut. Entah kenapa, aku rasa horny malam tu. Aku lihat dia memakai boxer jenis kain. Seksi sangat. Tengok lagi bulu-bulu kakinya yang lebat tu, makin buat aku terangsang. Tiba-tiba akal setan ku pun datang.

"Daus, kau nak minum tak?"

Daus sambil matanya masih fokus kat skrin laptop aku tu cuma mengangguk. Aku pun terus ke dapur dan menuangkan coke yang ku ambil dari peti ais. Seketika, aku pun memasukkan serbuk tidur ke dalam minuman itu dan menggaulnya. Kemudian aku pun bagilah kat dia. Daus pun mengambilnya dan langsung meneguk perlahan-lahan hingga habis. Aku tunggu beberapa minit sebelum ubat itu berkesan. Tak lama, dah nampak dia mulai menguap beberapa kali menahan rasa ngantuk. Sebelum dia cakap apa-apa, aku pun mengoffer dia tidur kat bilik aku malam tu. Daus seperti tadi hanya mengangguk je. Dia pun berbaring kat katil aku dan tak lama kemudian terus tertidur. Aku panggil namanya, sambil sesekali menggerakkan badannya.

"Sukses!!" Dia memang tidur mati.

Aku pun kunci bilik aku dan kurangkan cahaya lampu bilik. Aku ganti dengan lampu belajar. Tu pun tetap terang gak. Mula-mula aku cium bibirnya, hmm hangat. Aku gigit hidung dia yang mancung tu. Kemudian perlahan-lahan aku jilat lehernya sambil tanganku sibuk memainkan putingnya. Puting Daus terus mengeras bila aku mainkannya. Aku pun membuka t-shirt yang dia pakai hingga sekarang badannya separuh bogel cuma ditutup sehelai boxer kain yang nipis. Aku pun menjilat putingnya sambil tanganku meraba-raba perutnya yang berotot tu. Kemudian tanganku perlahan-lahan meremas batangnya yang masih tertutup boxer tu. Panjang gak batangnya tu pun masih belum bangun. Tak mau buang masa, aku pun melorotkan boxernya hingga sekarang dia bogel tanpa seurat benang pun. Aku terpana memandang tubuh bogel Daus untuk pertama kalinya. Aku pun mencium dan meremas bulu kemaluannya yang lebat dan kasar tu. Hmm harum.. dan yang lebih menariknya bulu tu seperti tak pernah dicukur. Lebat sangat macam hutan belantara. Tapi yang lebih mengujakan aku adalah daging lonjong panjang yang masih tertidur seperti tuannya itu. Aku pun mendekatkan hidungku ke hujung kepala koneknya tu. Ada sedikit bau kencing. Bau tu membuatkan ku semakin gila. Aku pun terus memasukkan kepala koneknya dan mulai menghisapnya. Tak lama, batang Daus pun mulai mengeras dan tersentak-sentak. Aku pun terus mengulum batang koneknya tu. Batangnya mulai memanjang dan mengeras. Boleh tahan gak budak satu ni, aku anggarkan batangnya dalam 7-8 inci. Tak dapat aku nak buat deepthroat. Aku pun menjilat precumnya yang mulai banyak keluar tu. Sedapp..

"Ahh.. ahh.. ohh.." Daus hanya mengerang. Tentu dia sedang mimpi basah ni. Aku pun terus mengulum batangnya. Kemudian aku pun menjilat dua biji telurnya yang besar dan berbulu tu. Aku kulum satu-satu. Ulahku tu membuatkan Daus tersentak-sentak, mungkin kesedapan kot. Kemudian aku kulum balik batangnya yang semakin basah dengan precumnya yang terus meleleh tu. Kepala ku naik turun menghisap batang konek Daus tu sambil tanganku turut melancap batangnya. Daus terus mendesah kenikmatan sambil sekali-sekala punggungnya ikut bergerak seirama hisapanku. Aku semakin rancak menghisap batangnya sambil memainkan putingnya yang sudah keras seperti batangnya itu. Precumnya semakin banyak meleleh keluar seperti air mata air. Dan tidak lama terasa batangnya makin keras. Aku tau dia dah hampir nak klimaks. Aku pun terus melajukan hisapanku sambil tangan kananku melancapkan batangnya dan tangan kiriku meremas-remah buah koneknya. Dan punggungnya sedikit terangkat dan kedua tangannya sekarang meramas-ramas cadar katilku. Tak lama, sambil mengerang dia pun memancutkan benih lelakinya terus ke dalam mulutku.

"Crottt.. Crottt.. Crottt.."

Berdas-das tembakan maninya terus masuk ke dalam mulutku. Dalam kiraanku ada dalam 6-7 das tembakan itu pun pekat dan banyak macam bertahun tak pernah keluar. Aku terus menghisap koneknya walau benihnya dah berhenti keluar. Setelah itu aku pun terus memakaikan pakaiannya semula. Sebelum tidur aku sempat meremas koneknya yang masih separa-tegang tu.

"Thank awak, lain kali nak try lagi." Aku pun mengecup bibirnya dan terus tidur disebelahnya.

Keesokannya, seperti tak terjadi apa-apa. Kami masih berkelakuan seperti biasa. Aku pun tak juga menceritakan kejadian semalam tu. Biarlah dia anggap semua itu macam mimpi basahnya.

###

1 Gay Erotic Stories from Viper137

My Sleeping Boy - Daus

Malam tu roomateku balik kampung, jadi tak ramai juga yang tinggal. Aku yang sememangnya malas nak balik minggu tu, so lepak-lepak je dalam bilikku tengok movie.

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story