Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

He's Cute

by Amput75


He’s Cute

Well… Cerita ini berlaku pada diriku sendiri. Serba sedikit pasal diriku… Aku di lahirkan dalam sebuah keluarga perkahwinan campur… Ayahku Melayu Belanda manakala mama Cina.. Aku berumur 30 tahun. Mempunyai raut wajah yang boleh dikatakan tampan yang boleh menarik perhatian kaum wanita dan juga kaum gay. Aku berkerja sebagai Akauntan serta menjadi Model sambilan dan duduk menyewa di sebuah kawasan perumahan elit. Rumah ini adalah hadiah dari daddy dan mama bila saja aku mendapat perkerjaan. Itulah untungnya bila menjadi anak tungal.

Tinggal seorang diri di rumah yang agak mewah tidak membosankan aku.. aku adalah seorang lelaki yang mementingkan kebersihan dan juga kekemasan.. dan mungkin semua gay sepertiku…

Rumahku terletak di corner jalan… dan aku berjiran dengan keluarga yang berdarah atau berkahwin campur. Si suami lelaki berbangsa Australia manakala si isteri berdarah campuran Cina dan English. Berumur dalam 40an. Mereka mempunyai 2 orang anak seorng perempuan dan seorang lelaki. Anak perempuan mereka berumur 19 tahun dan masih lagi menuntut di sebuah Universiti di Australia manakala anak lelaki mereka berumur 15 tahun masih berlajar di tingkatan 3 di sekolah berdekatan dengan kawasan tempat tinggal kami.

Satu yang menarik hati dn mata gay ku ini tentang anak lelaki mereka ialah … dia mempunyai wajah yang sungguh comel.. maklumlah … berdarah campuran. Budak ini bernama Andy but daddy dan mummy Andy memangilnya dengan nama Jojo.

Jojo adalah seorang budak yang bukan setakat comel tapi sunguh mesra dan manja… berkenalan dengannya membuatkan kita merasakan yang kita telah mengenalinya lebih 10 tahun. Mungkin disebabkan dia kesunyian. Bila ada masa kelapangan sama ada dia tidak bersekolah atau aku tidak berkerja.. Jojo selalu datang ke rumah aku untuk melepak… bermain playstaion… kalau tidak pun.. dia akan mengajak aku untuk membawanya ke luar makan di KFC atau di McD. Hmmmm mungkin disebabkan aku anak tunggal… dengan adanya jojo aku begitu senang sekali…

Suatu hari , hari ahad seorang kawan gay aku datang ke rumah dan pada masa yang sama Jojo minta untuk di bawa keluar.. aku menolak ajakan Jojo kerana aku ada plan nak make love ngan gay friend aku itu… Jojo merajuk dan lari pulang. I just don’t care about him kerana nafsuku untuk sex lebih dari segalanya.. lebih lebih lagi kawan gay aku ini baru aku kenal dan sunguh Handsome. Hari tu saja aku sex dengannya lebih dari 3 kali… penat sungguh. Bila dia minta izin untuk pulang… aku sungguh lega kerana aku amat lesu dan penat dan puas. I fucked him tiga kali dan 3 kali itu juga lubang jubornya penuh dengan air maniku.

Berbalik pada Jojo… aku tak sangka dia merajuk panjang… hamper 1 minggu dia tidak datang ke rumahku. Hinggalah satu hari waktu aku pulang di kerja aku mendapat sepucuk surat yang tersisip pada pintu rumahku. Surat dari Jojo. Antara lain isi kandungan surat Jojo menyatakan yang jojo terkilan kerana aku tidk melayannya sama macam dulu.. aku berubah.. aku tidak sayangkan dia lagi…. Apa yang mengejutkan aku.. surat Jojo juga telah menerangkan yang dia suka dan sayangkan aku lebih dari segalanya… OMG.. I don’t think this boy has a feeling toward me… I capai Handphone dan terus hantar sms mohon maaf dengan Jojo… but dalam hatiku berdetik… dan otakku bagai rasuk syaian bila aku terfikir untuk sex dengan Jojo… he he he now I got plan.

Nak dijadikan cerita.. selepas sms tu.. Jojo dah tak merajuk lagi.. namun aku masih belum berpeluang untuk menjalankan plan ku untuk sex ngan jojo… mungkin juga aku takut. Hinggalah satu hari Keluarga Jojo mendapat berita buruk mengatakan Nenek Jojo yang ada di Australia sedang sakit dan meminta Dady dan mummy Jojo untuk datang segera… pada masa yang sama Jojo sedang menghadapi percubaan PMR. So Mummy Jojo meminta jasa baikku untuk menjaga Jojo semasa mereka tidak ada. Aku dengan senang hati menerimanya.

Malam pertama bersama jojo.. tidak ada yang berlaku namun aku telah memulakan plan ku… aku sengaja menggoda Jojo dengan hanya memakai underwear bila nak ke kamar mandi… malam kedua.. juga tidak ada apa apa berlaku.. namun aku masih terus menggoda Jojo dengan berpura pura terlupa membawa towel dengan memintanya untuk menghulurkan towel.. sudah tentulah aku tengah bogel masa tu. Aku buat tidak perasan bila mata Jojo asyik memandang cock ku yang waktu itu walaupun belum tegang tapi cukup lumayan besar.. 5 inci soft and thick.

Malam ketiga.. aku tidur dengan hanya memakai underwear dan aku melihat jojo resah tidur disebelahku… pada tengah malam aku terkejut bila tangan jojo meraba raba my cock dan ini membuatkan cock aku tegang hingga mencecah 7 inci. Aku buat pura pura tidur. Aku lagi terkejut bila jojo dengan berani mengeluarkan my cock dari dalam underwearku. Aku bergerak sedikit dan jojo terkejut terus berpaling.

Malam keempat… malam sabtu. Aku telah ajak jojo makan diluar.. aku pilih tempat kesukaannya Pizza Hut. Aku juga bawa jojo ke taman tema yang ada di Berjaya Times Square. Kami balik ke rumah hampir tengah malam. Malam ni aku mesti dapatnya.. hampir 1 minggu aku tiada sex.. aku Tanya Jojo.. mau menonton DVD.. Jojo Tanya cerita apa… aku bagi tau Jojo.. cerita best.. so dia pun suruh aku memasangkannya… Setelah memasangkan DVD tu aku terus masuk ke bilik dan menukar pakaian.. aku sengaja memakai boxer dan tidak berbaju.. dari dalam bilik aku sengaja mencuri melihat Jojo keluar.. aku perhatikan yang Jojo sedang asyik menonton… mungkin sedang terghairah.. kerana DVD tu adalah DVD gay yang menayangkan seorang gay sedang beraksi ngan seorang budak… he he he…

Dengan perlahan aku duduk disebelah Jojo.. aku dapat melihat… ada benda keras dalam seluar pendek yang dipakai Jojo…. He he he budak ni terangsang rupanya… kuraba cock jojo… dia tidak menolak.. keras dan boleh tahan besar juga.. dalam 5 inci.. ala anak berdarah campuran la katakan. Sambil tangan ku yang satu meramas ramas tetek jojo… dan tangan jojo tanpa kusedar sudah meramas ramas my cock….. entah bagaimana.. kini Jojo sudah telanjang bulat oleh ku… tetek jojo ku hisap ku jilat membuatkan Jojo mengeliat dan merengek rengek… his cock head berlumuran air mazi… ku mainkan perlahan lahan sambil tidak berhenti teteknya ku hisap… tangan jojo dengan rancaknya bermain main dengan my cock… teteknya kuhisap kiri dan kanan tanpa henti dan tiba tiba tubuh jojo kejang dan seiring dengan itu dengusan kuat terdengar dari Jojo… arrghhhhhhhh!!!!!! Pada masa yang sama kepala pelir jojo macam tak henti henti memancutkan air mani…. Mulutku beralih dari tetek jojo ke kepala pelir jojo.. air mani jojo habis ku jilat… jangan membazir kataku.. lagipun tiada yang perlu dirisau.. jojo masih muda.. fresh.. sure tak der HIV…

Jojo kelihatan lesu.. tapi my cock perlukan perkhidmatan…. Tubuh jojo ku balik sehingga jojo dalam keadaan meniara. I spread his ass … lidahku bertindak.. ku jilat lubang Jojo.. lidahku menerokai lubang itu. Sedap… dan baunya membuat aku makin terangsang… aku dpat rasakan pelir jojo keras semula… makin lama lidahku makin menjolok jolok lubang jubor Jojo… panas dan makin licin… Jojo seakan akan khayal dengan perbuatanku… my cock makin tegang dan tanpa lengah ku halakan kepala pelirku ke lubang Jojo.. Jojo menoleh dan rasa takut… ye la.. virgin lagi… tapi aku tak kisah… aku mahukan kepuasan lebih lebih lagi virgin hole like Jojo’s.

Ludah kuusap ke kepala pelir ku dan pada masanya sama mulut Jojo kututup pakai tangan… lubang jojo cuba ku terokai namun kepala pelirku agak besar untuk menerobos masuk.. Jojo meringis kesakitan.. namun aku tak peduli.. ku cuba lagi… plop! Kepala pelirku berjaya masuk dan pada masa yang sama jojo meneriak “Sakit bang!” sabar sayang… sakit sikit jer… kepala pelirku kubiarkan seketika.. lepas tu.. sedikit demi sedikit batang pelirku ku tekan masuk.. Jojo meronta ronta kesakitan.. namun tidak ku hiraukan.. yang penting aku mahu keseluruhan batang masuk kedalam lubang dara Jojo. Tangis esakan Jojo tidak kudengar. Alamak jangan jangan Jojo pengsan… lega hatiku bila ku lihat Jojo mula beriaksi baik… mungkin sakit sudah bertukar sedap… perlahan lahan batang pelirku ku sorong tarik… dan kemutan serta kehangatan jubor jojo membuatkan aku seakan akan tidak dapat menahan lagi.. henjutanku makin laju dan dengan itu tubuhku kejang das demi das tembakan air maniku memenuhi lubang jubor jojo…. Aku rebah dibadan jojo… pelirku masih tertanam dalam jubor jojo.. jojo ke peluk dan ku lihat Jojo senyum…. Sambil berkata… “Sakit Bang… tapi sedap…. Abang telah meragut dara Jojo… kini Jojo milik abang… I love you abang!” aku senyum…dan kamipun tertidur dalam keadaan pelirku yang amsih berada dalam jubor Jojo….

###

Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

1 Gay Erotic Stories from Amput75

He's Cute

He’s Cute Well… Cerita ini berlaku pada diriku sendiri. Serba sedikit pasal diriku… Aku di lahirkan dalam sebuah keluarga perkahwinan campur… Ayahku Melayu Belanda manakala mama Cina.. Aku berumur 30 tahun. Mempunyai raut wajah yang boleh dikatakan tampan yang boleh menarik perhatian kaum wanita dan juga kaum gay. Aku berkerja sebagai Akauntan serta menjadi Model sambilan dan duduk menyewa

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story