Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aarrgh Pengalaman Pertama

by AbgChub


Pelik tapi benar!!! Aku tak tahu bagaimana aku boleh terjerumus dalam dunia PLU. Tapi seingat aku, segalanya bermula selepas aku asyik dan seronok membaca cerita atau adegan seks sesama jenis. Apabila setiap hari aku explore cerita-cerita yang menaikkan keghairahan aku, akhirnya aku berada di sini. Dalam dunia yang sukar untuk aku luahkan dengan kata-kata.

Sebelum aku menceritakan pengalaman aku dengan lebih panjang lagi, aku adalah seorang lelaki str8 yang berumur 29/174cm/95kg/38w.

Selama 29 tahun aku hidup dalam dunia yang normal. Dunia lelaki berpasangan dengan perempuan. Dan PLU ini langsung aku tidak tahu kewujudannya. Sehinggalah pada bulan 7 tahun 2004, setelah beberapa minggu aku melayari cerita ghairah pasangan sesama jenis, aku berkenalan dengan seseorang. Kiranya dalam perkenalan ini, aku yang memulakan dulu.

Bagaimana aku kenal dia? Oh, itu mudah...aku telah memasuki satu laman web khas PLU dan disitu banyak gambar-gambar yang boleh kita lihat sebagai cuci mata (meminjam kata-kata kawan aku). Aku cuma perlu menghantar msg melalui mail. pada malam tersebut, aku telah menghantar mail kepada dua orang yang aku kira sangat segak dan ingin mengenalinya lebih lanjut. Seorang dari Kuantan dan seorang lagi dari melaka.

Dua hari kemudian, mail aku dibalas. Orang Melaka yang telah sudi untuk mengenaliku. Lantas tanpa berlengah aku terus membalas semula mail itu dengan menyatakan stats aku dan aku juga turut memberi no handphone aku.

Keesokannya, pagi Sabtu yang nyaman, aku telah menerima sms dari orang yang tidak ku kenali. Setelah berbalas sms, barulah ku tahu pengirimnya adalah orang Melaka tersebut.

Perhubungan kami berjalan beberapa minggu dengan hanya ber sms. Sekurang-kurangnya aku boleh bayangkan wajahnya dan dia tidak boleh membayangkan wajahku kerana dia tidak pernah melihat aku hatta gambar aku juga.

Maka, pada suatu hari, kami telah mengatur pertemuan di bandar Melaka. Kira-kira pukul 12.45 tengahari hari Khamis, aku menerima sms darinya yang mengatakan dia telah sampai ke tempat yang dijanjikan. Untuk memudahkan kami, akupun mengatakan warna baju akau pakai dan dia juga turut memberitahu wana baju dia pakai. Yang kelakarnya, aku telah bohong warna baju tersebut begitu juga dia. Kirakan sama-sama bohong..Kah kah kah...Eloklah tu.

Bila aku sampai ditempat tersebut (sebuah restoran), aku pandang sekeliling. Aku amati setiap pelanggan. Aku masih ingat wajah dia dalam gambar, tapi tiada seorangpun yang sama dengan rupanya dan tiada org yg pakai baju kuning. Sah!! Aku ditipu..bisik hatiku geram. Akupun mendail nombornya. Rupa-rupanya dia sedang memerhatikan gerak geriku sebalik pokok tak jauh dari situ. Kamipun tergelak besar. Wahh, memang handsome orangnya dan bear type. berjambang, bermisai...aku salam dia.

Kamipun mengambil tempat duduk dan memesan makanan. Aku hanya minum, manakala dia memesan nasi goreng. maka kamipun berbual. Kirakan aku taste dia dan dia taste aku.... (Adoii...aku mula ngantuk..nnanti aku sambung ekk...Itupun kalau korang nak tahu pengalaman pertama aku diceroboh oleh seorang lelaki yang anunya..mak datukkkkk)

###

1 Gay Erotic Stories from AbgChub

Aarrgh Pengalaman Pertama

Pelik tapi benar!!! Aku tak tahu bagaimana aku boleh terjerumus dalam dunia PLU. Tapi seingat aku, segalanya bermula selepas aku asyik dan seronok membaca cerita atau adegan seks sesama jenis. Apabila setiap hari aku explore cerita-cerita yang menaikkan keghairahan aku, akhirnya aku berada di sini. Dalam dunia yang sukar untuk aku luahkan dengan kata-kata. Sebelum aku menceritakan pengalaman

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story