Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

ku ceritakan kisah silam ku kepada BF aku

by Hizam


Kisah pengalaman yang aku lalui ini berlaku sekitar 5 tahun yang lampau. Kisah ini diimbas kembali atas desakan BF aku yang ingin benar-benar mengetahui kisah silam sex jantan aku sebelum dia hadir dalam hidupku sebagai kekasih aku sekarang. Zani merupakan seorang pegawai tinggi kerajaan yang baru aku kenal dari laman web yang hot untuk orang2 yang cukup dewasa seperti aku. Ketika itu usiaku awal 50an sementara Zani sekitar 40an. ... seorang lelaki yang macho yang masih tercari-cari seseorang lelaki yang boleh dijadikannya daddy . Aku pula impikan sorang lelaki matang untuk memenuhi kemahuan nafsu jantanku. Bagiku Zani memenuhi impian aku dan harapan aku untuk mendapat segala nikmat nafsu jantan ku pada kaum sejenis. Bermula dari laman web hanya beberapa minggu, akhirnya aku dan Zani bertemu di salah sebuah Sauna di Bandaraya kl yang agak popular masa itu iaitu Chakran. Dari bertukar-tukar nombor talipon dan photo, akhirnya berlakulah adengan yang semestinya penuh kenikmatan. Aku mulakan kisah aku ini dengan satu pertanyaan dari BF aku…. “You relakan dia fuck you ke syang?”

Aku dan BF aku telah hampir 5tahun bersama dan kami telah bersatu sekian lama. BF aku tau kemahuan aku dan begitu juga aku, kami adalah couple. “abang rasa dia tu romentik, understanding dan tau menghormati abang dan dia tau kehendak abang bila di fuck.” Jawabku ringkas.

“ Boleh ke bang saya nak fuck lubang bontot abang malam ini…..” Tanya Zani Aku jawab yaaaa…..please do it sayang. Abang dah lama tak dapat batang konek seorang jantan seperti Zani.”

Kisah dalam kolam buih di Chakran tu……aku imbas kembali….BF aku hanya terdiam mendengar cerita silam aku. Ditepi kolam buih tu....ada 2 atau 3 remaja lain dan aku tau jelagat kami diperhatikan...tapi aku buat tak tau je....Ini lah tempat pasangan memadu kasih. Kami berdua sudah sama-sama bertelanjang bulat tanpa seurat benang pun yang menutupi tubuh jantan kami.

Zani menghisap batang konek aku dan aku juga lakukan yang sama padanya. Itulah kali pertama aku dapat merasakan batang konek Zani. Betul katanya tebal 5inci setengah. Aku terus menikmati batang konek Zani yang memang sudah menganas sedari tadi. Aku tekan batang Zani sedalam kerongkongku boleh terima. Lidahku menjilat2 dilubang kepala btgnya yang mengembang seperti cendawan. Aku asyik.

Zani menghampiri rapat ke mukaku...memeluk dan mencium aku semahunya tanpa mempedulikan sesiapa yang memerhatian perlakuan kami sejak tadi. Disitu semuanya understanding dan tahu batas2 iaitu dia orang tak akan menganggu couple yang sedang memadu cinta. Sambil kami barcium aku tidak melepaskan peluang dengan meramas2 batang konek Zali yang besar dan keras. Segalanya tentang Zani memang aku minat. Dari bentuk badannya….hinggalah kepada batang koneknya. Tidak lama selepas aku dan Zani berkulum2 lidah, berselang seli lidah kami menikmati kelazatan lidah masing2. Masing2 semakin ghairah dan sudah tidak dapat menahan keinginan masing2. Seperti tahu-tahu saja akan kehendak batang kote…kami berdua mesti beredar mencari tempat yang lebih senang untuk kami memuaskan nafsu sex kami. Aku capai tuala putih dan menutup batang konek aku yang kelihatan membonjol dan sama2 menuju ke tempat yang agak gelap dan lebih privarcy sikit. Bilik itu adalah sebuah bilik gelap shower kecil muat untuk 2org.

Aku dan Zani terus saja berpeluk dan berkulum2 lidah sambil kami gesel2 perut aku yang boroi dan bergesel2 batang. Sungguh nikmat dalam keadaan basah begitu dan kehangatan 2 badan yang sedang berahi. Zani amat berpengalaman dalam mengawal kemahuan seorang lelaki berumur seperti aku….sambil bercium...kolom lidah... bergesel2 badan dalam shower tuuuuu ditambah pulak dengan licin shampoo membuat aku dan Zani lagi sedap berpeluk. Tangan aku tidak lepas dari memain peranan pada batang kote Zani yang besar dan keras. Aku inginkan lebih dari pegang aku mahu semua yang ada didepan aku. Aku mula berpusing membelakanginya. Zani memeluk aku, Pelukan Zani semkin erat sambil mencium tengkok dan lidahnya menjalar disekitar tengkok, telinga dengan nafasnya yang deras hinggalah ke badan aku. Kedua2 tangannya mula mengurut2 perut aku dari belakang.Perbuatan Zani betul2 merangsang nafsu jantan aku. Zani mula meramas2 bontot aku.... mengosok2 bontot aku yang dishampoo dan disapunya ke celah lubang nikmat aku yang sudah sedia menunggu dari tadi untuk di fuck oleh batangnya.Sambil dia berbisik.... “nak fuck you sekarang bangg…..bolehhhhhhh?”

Aku terus mengeliat2 tanda merelakan permintaan nya.... dan dah terasa2 nikmatnya bila btg Zani akan mula membolos lubang nikmat aku. Aku membuka kaki memberi ruang untuk lebih mudah btg Zani sampai ke pintu lubang aku. “Aarghhhhh... ini lah nikmat yang aku cari2 dan ronta2kan sekian lama”. Bisik hatiku.

Zani terus saja memaut memeluk perut aku dan dengan perlahan menekan batangnya masuk sikit demi sikit sambil dia mengerang kesedapan. ” Aarghhhhh please sayanggg teruskan tusukan you tu sayang……”

aku meminta Zani lakukan apa saja malam itu……malam itu adalah malam kami berdua di sauna Chakran. Aku perasan bahawa ada beberapa org yang sedang mengintai2 perlakuan kami didalam shower room itu. Ada jugak yang turut mandi bersebelahan yang dipisahkan oleh tirai plastic....tapi aku tak ambil kisah . Malah suara aku sengaja aku kuatkan supaya diaorang tahu apa yang sedang aku dan Zani lalui sekarang. Pautan Zani semakin kuat dan btgnya menusuk masuk hingga kepangkal bulu ari2 nya yang sememangnya lebat dengan bulu2 jantan.Didalam ruang yang sempit itu….Aku mula membongkok... dan dia mula melonjak2 menekan batangnya ke lubang keramat...dengan lebih padat, btgnya masuk habis. Nikmatnya tak boleh diucap dengan kata2 biasa.Hanya org yang tau nikmat jantan....itu lah nikmat dari segala nikmat. Memang benar kata2 dari salah seorang kenalan aku suatu masa dahulu. “Lelaki niiiii..kalau dah rasa penangan nikmat bontot lelaki…dia tak akan sanggup tukar dengan cipap dah.” Dan ini terbukti pada Zani yang sudah berkahwin dan punya anak 4 sanggup membawa aku kesini semata untuk fuck bontot seorang daddy boroi seperti aku. Dan aku merasakan dia amat bertuah dapat fuck bontot aku malam ini……

Aku kadang2 mengemut2kan lubang nikmat aku agar nikmat yang lebih dpt dirasa batang Zani yang sedang menyelam menjelajah lubang bontot aku yang sempit dan panas itu…... dia terus meraung2 kesedapan…..

“sedapnya banggggg….you are the best abang…..lubang abang memang hot bangggggg…..inilah lubang yang saya cari2 selama ini.”

Itulah bisik pujian yang dihamburkan kepada aku….aku semakin khayal. Entah berapa lama kami didalam shower room tu….aku sendiri sudah lupa…..tapi aku rasakan cukup lama kami bersetubuh dan saling memadu kasih. Rasanya tidak kurang dari 1 jam kami disitu…..aku puas…aku puasssssssss. Terlalu nikmat....terlalu syang untuk disudahi dengan cepat....Zani terus fuck aku sepuas yang dia mau dan aku pula meronta mau lagi dan lagi. Kami berpusing2 tak tentu hala di dalam bilik air gelap itu.

Aku menolak Zani kebelakang bersandar ke dinding dan aku pula mula memainkan peranan sebagai nakhoda.Aku henjut, tarik, sorong berkali2. Zani hanya mampu meraung kenikmatan sambil mengosok2 belakang aku dengan saki baki shampoo...yang ada.

Aku tarik...aku tekan dan aku dapat rasakan btg dia betul2 masuk habis hingga ke pangkal sambil aku kemut beberapa kali. Dia menahan bontot aku dari terus bergerak seketika.

“Aaaaarghhhhhh....nikmatnya bangggg.Abang memang hebat.Lubang bontot abang memang sedap….I love this abang……” lagi kredit yang aku terima dari Zani. Aku dapat rasakan yang pujian dari dia kali ini memang ikhlas sebab aku memang sedia untuk kena fuck malam itu dan aku lakukan segalanya atas dasar suka, ikhlas dan mahu memberi kemikmatan yang maksimum. Biarlah dia lupakan cipap bini dia lepas ini…dan memang itu yang aku mahu.

Nikmatnya hampir sampai ke kemuncak dan pasti nya aku juga belum puas dan Zani juga mahukan kepuasan yang berpanjangan.Aku cabutkan batang Zani dari lubang keramat aku buat seketika. Aku genggam dan pegang konek Zani yang keras dn panas suam bila keluar dari lunang nikmat aku. Aku gomol Zani semahu-mahunya dan dia bebisik.... “

Nak pancut dalam lubang bontot abang atau dalam mulut bang?” Aku terpana seketika ketika bila dia bertanyakan macam tu….aku kelu untuk berkata….terlalu indah pertanyaan nya. Aku yang memang sudah mengidam teramat lama untuk jus2 panas menyimbah didalam lubuk keramat akuuuuu…...lantas aku berkata ditelinganya.....

”fuck abang harder please……...dan pancutlah dalam bontot abang……”

itulah permintaan dari seorang jantan kepada seorang jantan. Aku sudah lupa siapa diri aku pada masa itu…Aku sudah tidak hiraukan sapa-sapa yang berdiri diluar shower room ketika itu.Sambil aku menjerit2 apabila Zani meneruskan hayunan batang koneknya menerobos lubang nikmat aku ini…..semakin laju dan semakin kuat hentakan demi hentakan yang aku terima darinya. Zani memang hebat. Zani memang perkasa. Zani memang pandai memenuhi dan memuaskan kehendak seorang jantan tua seperti aku ini.

Kali ini Zani menekan dengan batangnya dengan rakus dan dia memaut badan aku. Kami tak ubah seperti dua ekor anjing jantan dan betina yang sedang melakukan sex cara ‘doggie ‘ walaupun didalam ruang yang sempit itu. Henjutan Zani sudah tidak tentu arah lagi….dia menghenjutt dengan satu ayunan yang hebat dn kuat.....

“ arghhhhh... I am coming bangggg......”

sambil bahu aku dipaut dan batang konek dia menekan berkali2. Aku tau dan aku dapat rasakan batang konek Zani telah meledak mengeluarkan lava pekat didalam lubuk nikmat aku……Aarghhhhh....aku kemut konek Zani sekuat yang otot jubur aku mampu lakukan demi supaya Zani akan terus mengingati lubang aku selamanya. Aku mahukan batang konek Zani melupai cipap bini dia yang dirumah ituuuuu…. Zani meraung arghhhhhh... dalam renjisan shower yang terus menitikkkk……..Zani memancutkan semua jusnya sebanyak 4 5 kali pancutan didalam lubang keramat ini dan aku dapat merasa amat nikmat dengan pautan dia yang terakhir itu sehingga membuat aku lupa segala kerana teramat sedap dan nikmat. Rasanya kami berdua betul2 berada di awang2an ketika itu. Zani membiarkan batang konek dia beberapa ketika didalam lubang bontot aku sambil melayan kesedapan batang koneknya menerima kemutan demi kemutan dari liang bontot akuuu…..semua jusnya telah aku perah. arghhhh...batang konek Zani telah berkubang dilubuk nikmat aku dan pastinya dia mau lagi dan lagi...selepas ini… Zani kepuasan dan menarik nafas panjang.

Aku mula mandi dan membasuh dan membersihkan badan kami. Aku mengambil peluang sekali lagi dengan membersihkan keseluruhan badan dan batang konek dia yang sudah mula mengendur. Sempat juga aku memerah saki baki air maninya dan aku terus hisap batang konek Zani yang telah memberikan aku kepuasan maksimum sebentar tadi. Zani membersihkan badan dan lubang bontot aku malah Zani sempat lagi menjolok2 dengan jarinya yang kasar itu sambil berkata…

“inilah lubang bontot yang paling sedap dari banyak2 lubang bontot yang sy pernah fuck bangggg.Lubang abang memang sempit dan panas. Zani nak lagi lepas ini boleh tak banggggggg?” Zani seakan-akan mahu menguji aku….…..arghhhhhh segalanya adalah nikmat malam itu.

Apa yang kami lakukan sebentar tadi rasanya menjejaki jam yang kedua…..Sebaik saja kami melangkah keluar….semua yang berdiri diluar shower room aku itu bertepuk tangan dn bersorak.Aku tergamam sebentar memikirkan kenapa dia orang berbuat begitu. Rupa-rupanya sepanjang kami berjubur tadi…pintu shower kami telah terbuka dengan sendirinya disebabkan kerakusan dan kebuasan aksi kami tanpa menyedari yang kami sendiri telah membuka pintu itu tanpa disedari. Aksi kami selama dua jam itu telah disaksikan oleh semua PLU yang datang ke Chakran.

“Ahhhhhh..pedulikan semua tu…perkara dah lepas dan dah berlaku.” Bisik hatiku.

Sambil aku duduk seketika diruang rehat sambil fikiran aku membayangkan keindahan yang telah kami berdua lalui. Zani menghulurkan secawan nescafee untuk aku yang aku tak pasti dari mana diambilnya..... masing2 senyum dan tidak berkata apa2....tanda puas. Kami mengenakan semula pakaian kami diLocker room lalu kami menuruni anak tangga yang disinari lampu malap pink dan meninggalkan Chakran dengan seribu satu kenangan manis……

Sekian…jumpa lagi pada babak kedua nanti…..aku janji akan menulis lagi kisah aku dan Zani sekali lagi…..

“Abangg....saya jeles bang”, kata BF aku geram sambil memeluk aku tanda sayang dan aku mengerti apa yang dia inginkan sekarang.

###

4 Gay Erotic Stories from Hizam

CURANG KEPADA MS

Salam kepada semua pembaca MOTN budiman.Kisah aku kali ini ialah tentang kecurangan aku terhadap MS, BF aku tuuuuuuu…..Ceritanya bermula begini……Dimanakah letaknya kesetiaan dan kejujuran dalam percintaan?..... sudah berpuluh-puluh kali persoalan itu timbul difikiranku. Kini timbul perasaan dan bayang-bayang lain yg lebih kritikal...... sejauh mana sesorang sanggup dan mampu

Kisah aku dan BF aku

Selamat bertemu kembali. Kali ini aku ingin mengimbau kembali kenangan silam, bagaimana hati aku boleh terpaut kepada BF aku sekarang ini. Kalau kisah silam dan pengalaman sex aku sebelum ini hanya aku ceritakan kepada BF aku…kali ini aku mahu pembaca mengetahui kisah bagaimana aku berjumpa dengan BF aku sekarang ini. Dan pengalaman kami ini telah mendapat keizinan dari BF aku untuk

ku ceritakan kisah silam ku kepada BF aku

Kisah pengalaman yang aku lalui ini berlaku sekitar 5 tahun yang lampau. Kisah ini diimbas kembali atas desakan BF aku yang ingin benar-benar mengetahui kisah silam sex jantan aku sebelum dia hadir dalam hidupku sebagai kekasih aku sekarang. Zani merupakan seorang pegawai tinggi kerajaan yang baru aku kenal dari laman web yang hot untuk orang2 yang cukup dewasa seperti aku. Ketika itu usiaku

ku ceritakan kisah silam ku kepada BF aku-2

Seperti yang aku janji kepada pembaca sekelian…..kali ini adalah kisah aku bersama Zani seperti yang aku ceritakan kepada BF aku kerana dia masih ingin mengethui sejauh mana hubungan aku bersama Zani tu…..aku pasrah dan aku ceritakan segala-galanya kepada BF aku. BF aku nampaknya macam jeles dan tak senang duduk…..ok lah…kisahnya begini…..Lebih kurang pukul 9 pagi pada hari

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story