Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

abang askar ku....

by Zani zane


aku selalu lar jugak baca cerita kat MONTN ni.... lau ikutkan semua crita kat sini best2 belaka.... aku suka cerita yang diorang submit kat sini. cerita diorang semuanya bagus2. dulu aku selalu baca cerita yang orang submit kat sini tapi sekarang aku sendiri yang akan submit cerita kat sini. harap2 korang semua suka la yer? cerita aku ni bukan best pun.... anyway... ni first time aku tulis cerita kat sini and this is my first story dalam MONTN ni. dalam MONTN ada banyak sangat cerita dan yang paling aku suka ialah cerita tentang askar dan polis.... aku memang suka giler lar dengan askar ni terutama sekali polis. aku suka polis.

cerita nya macam ni.... pada malam tu selepas solat aku dudk ajer kat dalam bilik untuk tgok movie pisau cukur tapi niat ku itu terpaksa di tangguhkan dulu kerana mak aku suruh pergi ke kedai kak ros. aku pun pergi jer lar... bak kata orang tak baik ingkar suruhan mak sendiri. nak tak nak aku pergi jugak.

selepas aku beli semua barang yang mak aku nak aku letak dalam raga motor. masa aku nak start motor tu aku ternampak 3 orang abang askar yang sangat hensem berjalan di depan kedai kak ros.

mata aku tak berkelip memandang setiap orang daripada mereka. 2 orang abang askar pakai uniform dengan kemas sekali dan bergaya. seorang lagi tak pakai baju uniform tapi cuma pakai baju t-shirt putih yang dah basuh peluh. sebab baju putih tu dah basah dengan peluh jadi aku dapat tengok lar dada dia yang bidang tu dan bulu dada yang lebat dan hitam tu.

aku tak boleh cakap macam mana rupa mereka tapi mereka sangat hensem mengalahkan model kat k.l lar.

selepas aku tengok diorang aku pun balik kerumah. mak aku dah membebel kat aku sebab lambat sangat balik tapi takkan lar aku nak cakap kat mak aku yang aku dok tengok abang askar.

belum sempat aku melangkah kebilik adik aku dah panggil so aku pergi kat bilik dia. dia mintak tolong aku buat kan kerja sekolah bahasa english dia.aku ni jenis yang tak membantah so aku tolong jer lar... lepas siap jer kerja dia aku pun nak masuk bilik lar tapi adik aku tanya aku samada aku nak tak cerita army amerika yang dia baru ambil dengan kawan... aku jawab "gila tak nak!!" lepas tu adik aku bagi ccerita tu kat aku.

masa aku tengok cerita army tu aku teringat kat abang askar yang aku nampak di kedai kak ros tadi. wuh!!! aku memang tak boleh lupa tentang diorang lar.

******************************************

pagi esoknya aku tak tahu nak buat apa, maklum lah aku ni dah habis sekolah. mak dan ayah aku kerja. adik2 aku pulak sekolah. pendek akta tak ada orang lar yang nak diajak bual.

aku rasa boring jer jadi aku on tv. tak ada cerita yang best kat tv so aku putuskan untuk keluar. masa aku tengah start motor tu tiba2 aku teringat kat abang askar yang malam tadi. entah kenapa aku teringat pula kat jalan baru yang baru jer siap. jalan tu dekat jer dengan rumah aku so kalau nak pergi kat jalan baru tu memang tak ada hal lar.

kata orang jalan tu baru jer siap dan jalan tu menghubung kampung aku dengan kampung siam. jadi kat situ ada lar askar yang jaga. inilah peluang aku nak main dengan askar. aku lajukan motor aku supaya cepat sampai kt tempat diorang.

bila aku sampai jer kat tempat tu aku tengok ada sebuah pondok kat situ dan kat luar tu ada 3 orang yang dok jaga. bila di perhatikan betul2 merekalah yang aku nampak kat kedai kak ros tu.

aku turun dari motor dan jalan kearah mereka. mereka kelihatan macam pelik ajer bila aku berjalaan kearah mereka. aku buat bodoh jer dan jalan terus kearah mereka.

bila aku sampai ajer kt pondok tu aku diam dan salah seorang daripadda mereka tanya kenapa aku datang ke tempat mereka... so dengan beraninya aku jawab dengan jujur.. "nak hisap batang boleh?"

mereka agak terkejut juga dengan pertanyaan aku tu. buat seketika mereka diam tak terkata apa2. tiba2 salah seorang daripada mereka bangun dan mengajak aku ke dalam pondok tu. aku ikut ajer. nampak sangat yang aku ni jual diri.

bila aku dah masuk dalam bilik tu abang askar yang masuk sekali dengan aku tu suruh buka seluar dia dan hisap batang dia. aku memang tak lepaskan peluang so aku pun hisap jer lar. rezeki dah ada di depan mata mana boleh tolah. bila aku keluar kan dick dia tua aku terkejut jugak lar. maklum lar batang askar kan... mstilah panjang dan besar.... aku terus menjilat dengan rakusnya sehingga ke pangkal.

aku terasa pintu pondok di buka dan muncul lar 2 orang lagi abang askar. 2 orang abang askar tu terus pergi belakang aku. mereka berdua sama2 buka seluar aku dan ternampaklah punggungku.

aku sibuk kulum bantang yang ada kat depan aku ni dan aku tak tahu apa2 tapi lepas tu aku dapat rasakan yang ada sesuatu kat punggung aku bila aku toleh aku nampak batang abang askar yang dah hampir masuk dalam anusku.

abang asakar terus menujah punggungku dengan rakusnya. aku dapat rasakan yang lubanganusku akan terkoyak. tak dapat aku gambarkan bagaimana rasanya bila batang yang besar masuk dalam anus aku. mereka nampak macam dah sebulan tak dapat layanan keran mereka begitu rakus menjamah aku.aku begitu suka sekali bila dapat abang askar ni, rasa macam dunia ni aku yang punya.

lepas seorang, seorang fuck aku. aku dapat rasa kesakitan yang amat sangat bila batang yang besar masuk ke dalam anusku tapi ianya juga terasa nikmat.aku tak pernah di fuck oleh sesiapa pun sebelum ni. dan pada hari itu teruna ku dah di ambil oleh abang askar.

diorang sama2 nak memancutkan air mani atas dada aku tapi aku suruh diorang pancutkan kat dalam mulut aku. fuh!!!! air mani diorang pekat dan sedap... baunya tak terlalu kuat sangat. selepas itu aku telan semua air mani diorang sehingga habis. satu titik pun aku tak benarkan jatuh.

aku bersiap untuk balik ke rumah. sebelum balik aku mendapat pelukan dan ciuman yang hangat daripada abang askar yang macho.

semasa aku nak start motor aku ternampak seorang abang askar sedang berdiri di tepi semak dan sedang sibuk hisap rokok.

aku berjalan kearah abang askar tu dengan perlahan-lahan. aku menunggu masa yang sesuai untuk terkam dia. lepas dia selesai hisap rokok dia duduk di atas batu sambil melihat sekeliling.

dengan perlahan-lahan aku keluar dari semak dan terkam dia. aku cium mulut dia dan ramas batang dia. pada awalnya dia melawan tapi bila lama2 dia tak melawan dan dapat terima servis aku. sekali lagi aku main dengan askar. hahaha....

lepas tu aku kulum batang dia. batang dia sama panjang dengan abang askar yang 3 orng lagi. lepas aku lancapkan batang dia, dia pun terpancut.

lepas tu aku ride balik ke rumah.... itulah pengalaman manis aku dengan abang askar yang hebat... hehe....

sape2 yang nak kenal dengan aku sila lar.... add di facebook... takeshi zingy. lau nak e-mail pun boleh jugk.... putera_latah@yahoo.com...

###

1 Gay Erotic Stories from Zani zane

abang askar ku....

aku selalu lar jugak baca cerita kat MONTN ni.... lau ikutkan semua crita kat sini best2 belaka.... aku suka cerita yang diorang submit kat sini. cerita diorang semuanya bagus2. dulu aku selalu baca cerita yang orang submit kat sini tapi sekarang aku sendiri yang akan submit cerita kat sini. harap2 korang semua suka la yer? cerita aku ni bukan best pun.... anyway... ni first time aku

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story