Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Dagang (A Trade)

by Simon


Dagang (A Trade)

Saya dapat berkenalan dengan Rahim melalui internet beberapa bulan yang lepas tetapi kami tidak terus berjumpa.

Kami membuat temu untuk bertemu dekat restoran Mc Donald di Macro pada suatu petang. Kulit Rahim hitam manis. Tingginya lebih kurang 170cm, tidak terlalu tinggi tetapi baju kemeja-Tnya yang ketat itu menonjolkan otot-otot badannya yang pejal. Buntutnya tinggi dan itu cukup untuk menimbulkan keghairaahn saya melakukan sesuatu dengannya.

Kami pergi ke tempat kediaman selepas berbincang panjang lebar. Memandangkan ekonomi yang merosot dan kami telah dipotong gaji kami bersetuju supaya tidak menyewa hotel.

Rumahnya tidak jauh dari tempat kami berjumpa, ketika dalam perjalanan kami sudah membuka seluar masing-masing untuk menyentuh batang zakar masing-masing. Batang zakarnya lebih kurang 5.5 inci. Tidak terlalu panjang tetapi agak besar lilitannya.

Sebaik tiba di rumahnya kami terus membuka semua pakaian. Badan saya yang tegap serta dada yang lebat bulunya menjadikan Rahim begitu agresif. Dia terus mencium batang zakar saya sehingga ia keras seperti batang keluli.

"Saya suka batang zakar you. Besar lagi panjang..." Rahim berkata.

Saya pula agak tertarik hati dengan otot dadanya yang bergitu menonjol. Bunting susunya agak besar berbanding dengan lelaki yang lain dan warnanya kemerah-merahan. "Dada you cantik sekali... bagai mana pula dengan duburmu?"

Saya pernah diberitahu olehnya bahawa dia merupakan versatile dalam email.

"Periksalah sendiri." Dia meniarap di atas sofa dan membuka pehanya sebesar-besarnya. Buntutnya yang tinggi itu mempunyai kulit yang halus. Berbulu di antara celah, apabila saya mengetepikan bulu itu dengan jejari saya, terdedahlah duburnya yang berwarna merah jambu, seakan-akan mulut budak-budak yang gelojoh untuk mendapatkan makanan.

Batang zakar saya yang memang sudah keras tak dapat menunggu lagi. Selepas memakai kondom dan disapu dengan minyak pelincir, maka terus dihulurnya ke dalam dubur Rahim. Rahim memang bottom yang berpengalaman. Dari caranya menerima dan tekniknya menggerakkan badannya serta stail-stail yang dicadangkannya kemudian, saya membuat kesimpulan itu.

"Apa rasanya?" Rahim bertanya ketika kita melakukan stail di mana kami dapat berdepan dan saya dapat menggosokkan dadanya yang cantik itu.

"Seronok sekali" saya menjawab. Saya terus menghentaknya dan Rahim mula mengeluh kesedapan.

"Ah... saya mahu lagi... kuat lagi, lebih kuat lagi..."

Batang zakar yang berukuran 6.5 inci itu ditanam dengan sekuat-kuatnya dan sedalam-dalamnya. Saya jenis yang mempunyai ketahanan. Saya pernah menghentak dua dubur pada masa yang sama dan sehingga kedua-duanya memancutkan mani.

"Ah...." Rahim manggosok-gosokkan batang zakarnya semasa saya menghentaknya dengan batang zakar saya. Selepas lebih kurang lima minit, dia tidak tahan lagi dan terus memancutkan air mani yang pekat lagi banyak.

Tetapi batang saya masih gagah lagi!

"Saya nak lagi" Rahim berkata. Saya cuba menghisap batang zakarnya sehingga ia membesar dan mengeras semula. Selepas itu saya memasukkan semula batang zakar ke dalam duburnya.

Kami mencuba dengan gaya-gaya yang berlainan. Tetapi pada dasarnya, batang zakar saya terbenam di bawah duburnya sepanjang masa. Duburnya seakan-akan budak-budak yang tidak pernah kenyang.

Saya terpaksa berkerja dengan keras demi keseronakannya. Akhirnya kami telah sampai ke klimax dan kami memancutkan air mani dengan serentak.

"Saya berpus hati dengan perkhidmatan kamu." Rahim berkata.

"Kalau begitu, lain kali panggil saya lagi. Saya bagi tawaran istimewa." Saya senyum sementara menerima dua keping wang daripadanya.

###

1 Gay Erotic Stories from Simon

Dagang (A Trade)

Dagang (A Trade) Saya dapat berkenalan dengan Rahim melalui internet beberapa bulan yang lepas tetapi kami tidak terus berjumpa. Kami membuat temu untuk bertemu dekat restoran Mc Donald di Macro pada suatu petang. Kulit Rahim hitam manis. Tingginya lebih kurang 170cm, tidak terlalu tinggi tetapi baju kemeja-Tnya yang ketat itu menonjolkan otot-otot

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story