Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

hostel pekerja

by Hot bottom


Berikut merupakan pengalaman ringkas kehidupan aku di bandar kuching. Semoga cerita ini mampu memberikan kepuasan bagi anda.

Aku merupakan ketua juruteknik di sebuah kilang papan. Gaji yang sedikit membuatkan aku terpaksa menginap di asrama pekerja. Walau bagaimanapun, pangkat aku yabg agak tinggi daripada pekerja lain membuatkan majikan memberikan aku dapat tinggal di rumah bersendirian.

Sungguhpun rumah ini agak usang dan tidak dilengkapi perabot, namun aku berasa bersyukur kerana rumah ini terletak di kawasan hujung sekali. Malah, kedudukan rumah yang agak jauh membuatkan aku tidak pernah risau memikirkan pencemaran bunyi.

Seperti hostel pekerja yang lain, rumah ini turut dibanjiri warga asing yang rata- ratanya ialah lelaki. Namun, mereka tidak pernah mendatangkan masalah dan aku tidak pernah mendengar tentang kes jenayah berlaku.

Pada suatu malam, giliran aku untuk turun kerja. Namun aku tidak dapat pergi kerana sakit kepala. Melalui perbincangan, aku berjaya mencari pengganti untuk malam itu dan kami bertukar shif. Aku hanya duduk di rumah sahaja dan berehat secukupnya.

Tiba-tiba, aku mendengar ketukan yang sangat kuat di pintu. Rupa-rupanya seorang pekerja pakistan mengalami kesusahan. Melalui bahasa melayu yang agak pelat, rupanya dia ingin menyuruh aku untuk memeriksa pendawaian di rumahnya. Setelah mencapai peralatan, aku pun pergi dengan hanya mengenakan seluar pendek sahaja.

Sampainya di situ, aku pun terus memeriksa suis utama. Rupa-rupanya suis itu hanya longgar dan aku pun mengetatkannya. Sebagai penghargaan, lelaki pakistan itu bersama-sama dua laGi rakan serumahnya menjemput aku untuk meminum kopi. Aku pun menerima jemputan itu kerana tidak mahu menghampakan mereka.

Kopi itu terasa lebih kelat daripada biasa. Setelah beberapa teguk, kepala aku mula teras di awang-awangan. Pada hemat aku, itu mungkin kesan ubat pening kepala. Aku pun cepat-cepat meminta diri untuk balik. Walau bagaimanapun, lelaki itu menawarkan diri untuk menghantar aku balik. Tanpa berfikir panjang, aku pun terus bersetuju.

Disebabkan rumah kami hanya selang beberapa pintu, jadi jarak perjalanan tidak jauh. Namun, sakit kepala terasa makin bertambah dan aku hampir terjatuh. Lelaki pakistan yang ku kenali sebagai Mohan itu sempat menyambut aku dan membawa aku masuk ke dalam rumah.

Dia membaringkan aku ke atas katil. Kemudian, Mohan pergi dan menguncikan pintu serta memasang televisyen. Sakit kepala yang makin bertambah dan peluh mula terbit. Aku berasa sangat panas namun tidak terdaya untuk bergerak. Akhirnya, Mohan datang lalu menanggalkan seluar aku. Dia terus menjilat seluar tubuh aku. Tanpa disangka-sangka, malam itu menjadi saksi aku kehilangan teruna apabila Mohan meliwat aku. Henjutan Mohan memberikan sensasi berbeza dan aku mula menikmatinya. Akhirnya, kami tidur berpelukan dan Mohan tidak mengeluarkan batangnya.

Pagi itu, aku berasa terkejut apabila mendapati seorang lelaki berbaring di tepi. Minda aku mula menerawang memikir kejadian semalam. Akhirnya, Mohan bangun dan kami mula mengulangi kejadian semalam. Sejak itu, kami menjadi sepasang kekasih.

###

2 Gay Erotic Stories from Hot bottom

Abang Lian

Aku ingin berkongsi pengalaman menjalinkan hubungan intim dengan warga asing.Sebelum ini aku kerja di di kilang biasa. Apabila mendapat tawaran bekerja di kilang pembuatan kereta di Rawang, aku terus bersorak gembira.Dengan gaji aku yang tidak sebanyak mana, aku menyewa di rumah flat. Rumah flat itu pula dekat dengan kilang papan, memang tingkap rumah akan berhabuk. Huhhh,

hostel pekerja

Berikut merupakan pengalaman ringkas kehidupan aku di bandar kuching. Semoga cerita ini mampu memberikan kepuasan bagi anda.Aku merupakan ketua juruteknik di sebuah kilang papan. Gaji yang sedikit membuatkan aku terpaksa menginap di asrama pekerja. Walau bagaimanapun, pangkat aku yabg agak tinggi daripada pekerja lain membuatkan majikan memberikan aku dapat tinggal di rumah

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story