Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Dijadikan hamba seks

by Adie_kl


kisah ini terjadi dalam tahun 2000. aku telah berkenalan dalam chat dengan sorang mamat di KL. yg buat aku nak jumpa dia ialah taste dan cara dia lain dari yang lain. dia kata dia suka buat orang jadi hamba dia masa main. aku plak memang suka pada top muda.

so pada hari yg dijanjikan kami berjumpa dan sewa bilik hotel di KL. umur dia dalam 25 tahun, aku plak 35 th masa tu. rupa dia kira ok..tak gemuk. orangnya kira tak besar. kiranya taklah hensem sangat, tapi kira oklah. so masuk bilik aku tak sangka dia memang macam tu. masuk bilik awal2 lagi dia dah ingatkan aku yang dia nak aku jadi macam slave dia, kira kena ikut apa yg dia nak. aku kata ok jer sebab aku nak jugak rasa pengalaman baru.

masuk jer dia dah suruh aku melutut depan dia, bukakan kasut dia. lepas tu dia hulurkan kaki dia kat muka aku..dan terus kata "cium kaki aku sekarang.." aku terpegun lihat dia bersungguh-sungguh. lalu aku cium-cium kaki dia...dia usap2 kepala aku masa aku cium kaki dia tu..dia siap kata good boy kat aku...tepuk2 kepala aku. lalu dia suruh aku jilat2 dulu kaki dia tanda aku slave dia..nasib baillah kai dia tak berbau..jadi sedap jugaklah mas aaku cium tu...dan jilat2 kaki dia.

akan disambung....

###

1 Gay Erotic Stories from Adie_kl

Dijadikan hamba seks

kisah ini terjadi dalam tahun 2000. aku telah berkenalan dalam chat dengan sorang mamat di KL. yg buat aku nak jumpa dia ialah taste dan cara dia lain dari yang lain. dia kata dia suka buat orang jadi hamba dia masa main. aku plak memang suka pada top muda. so pada hari yg dijanjikan kami berjumpa dan sewa bilik hotel di KL. umur dia dalam 25 tahun, aku plak 35 th masa tu. rupa dia kira

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story