Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Keinginanku

by Adikbongsu


apa yg kuinginkan dari lelaki? mungkin sama saja seperti apa yg diinginkan wanita terhadap lelaki, wanita normal atau hetrosexual. aku inginkan perhubungan antara pasangan top dan bottom, dimana aku menjadi pasangan bottom. aku inginkan batang tubuh lelaki sejati idamanku. semestinya lelaki yg handsome atau cute dan size badan yg ideal (tak gemuk atau kurus). aku ingin bermanja, dicium, dicumbui, dibelai, disentuh, diterokai, diperlakukan, disetubuhi malah diperkosa oleh lelaki idamanku. aku inginkan tubuh lelaki, dan sudah semestinya dan terutamanya batang zakar lelaki. ini bukan bermaksud aku menjadi "lembut" seperti mak nyah atau wanita ketika bersama lelaki, tidak sama sekali. aku tetap seorang lelaki juga, cuma bertukar peranan. aku berperanan bukan sebagai yg mempunyai batang, tapi yg mempunyai tubuh dan anggota badan untuk dinikmati, untuk kegunaan dan kepuasan sex lelaki. Aku merelakan dan menyerahkan sepenuh tubuhku untuk tujuan itu. Aku mempunyai anggota tubuh yg cukup untuk berperanan untuk kepuasan nafsu sex lelaki. Tanganku, mulutku, dadaku, punggungku, lubang duburku semua boleh berperanan untuk kepuasan lelaki, samada atas permintaan lelaki atau kehendakku sendiri bergantung pada senario. aku boleh bertindak menurut kemahuanku atau menurut kehendak atau arahan lelaki. Batangku sendiri tidak ada peranan apa2 dlm hubungan sex aku dgn lelaki sejati. ia cuma untuk kepuasanku sendiri. aku kira lelaki sejati ideal ialah seorang yg tak memerlukan malah tak berminat pada zakar lain. aku tidak berminat pada perhubungan sejenis lelaki yg "versatile", yang boleh berubah peranan antara satu sama lain. aku hanya berminat pada hubungan secara top & bottom, dan sudah semestinya aku berperanan sebagai bottom. jika ada lelaki versatile yg ingin berasmara dgnku, aku akan pastikan yg dia akan menjadi pasangan top aku. walau bagaimanapun aku mengatakan ini hanya untuk perhubungan dgn lelaki. kalau perhubunganku dgn wanita itu merupakan satu cerita atau tajuk lain.

adeganku dgn lelaki ada banyak cara aku berasmara. aku listkan mengikut favorite seperti ini : 1. kukira yg paling sedap untuk aku ialah dgn cara aku meniarap & mengangkang, dan pasanganku menindih dan menyetubuhi duburku dari belakang. batangku akan ku tekan dan geselkan pada tilam. mungkin lagi best kalau letak bantal dibawah perutku supaya punggungku lebih menonggek. Bagiku posisi begini merupakan posisi sepenuh penyerahan tubuhku untuk lelaki. pasangan lelakiku bebas untuk memperlakukan apa saja pada tubuhku.

2. cara dog-style. aku berkeadaan merangkak & menonggengkan punggungku, pasanganku berlutut dan menyetubuhiku dari belakang. batangku kulancapkan. lebih enak kalau tangan pasanganku turut meraba dadaku, menggentel tetek. ini juga merupakan posisi penyerahan sepenuhnya tubuhku untuk pasangan. posisi ini menunjukkan kerelaanku, membenarkan malah meminta supaya tubuhku diperlakukan dan duburku disetubuhi semahunya.

3. pasanganku baring, dgn batangnya terpacak keatas. lalu aku "duduk" atas batangnya dan masukkan batangnya kedalam duburku. adegan ini memerlukan aku sebagai pasangan aktif. batangku boleh kulancapkan, atau cukup dgn batangku bergesel pada perutnya. dgn posisi ini, aku dapat membuktikan kesanggupanku untuk berkhidmat kepada pasanganku, demi kepuasannya dan kepuasanku juga.

4. aku berlutut mengadap batang pasanganku yg berdiri. laluku hisap batangnya, atau pasanganku menjolok batangnya kemulutku, menyetubuhi mulutku, sampai maninya memancut dalam mulutku, dan kutelan. posisi ini merupakan posisi penghormatanku pada pasangan, menunjukkan bagaimana hebatnya keinginanku terhadap batang lelaki, menjadi alat sex kepadanya. dgn mani yg kutelan juga membuktikan keinginnanku untuk menerima sebahagian dari zat atau benih kelakiannya bersemadi dan menjadi sebahagian tubuhku.

5. serupa macam no4, tapi kali ini aku baring, dan pasanganku menyetubuhi mulutku.

sekian adikbongsu@hotmail.com

###

3 Gay Erotic Stories from Adikbongsu

aku dan Lan di malam pertama

sejak aku jumpa kembali rakan sekolah lamaku, aku dan Lan kini pasangan bahagia. bukan pasangan kekasih, cuma pasangan sex. sejak pertama kaliku menyatakan hasratku ingin berasmara dengannya, sejak malam pertama kami, aku akan sentiasa menghubunginya bila perlu. begitu juga sebaliknya. Lan merupakan lelaki ideal bagiku. seorang yg atletik. cukup tampan. kukira ramai perempuan yg turut

Keinginanku

apa yg kuinginkan dari lelaki? mungkin sama saja seperti apa yg diinginkan wanita terhadap lelaki, wanita normal atau hetrosexual. aku inginkan perhubungan antara pasangan top dan bottom, dimana aku menjadi pasangan bottom. aku inginkan batang tubuh lelaki sejati idamanku. semestinya lelaki yg handsome atau cute dan size badan yg ideal (tak gemuk atau kurus). aku ingin bermanja, dicium, dicumbui,

Tubuhku Milikmu

"Hai jas, bila boleh jumpa? rindu la", kataku dlm telefon. "sabtu ni ok?", tanya jas. "ok saja", jawabku. "kalau macam tu, aku dtg rumah kau, lepas tu kita pergi dinner", katanya. "alright ..." hari itu seperti biasa aku menunggu kedatangan sambil berbaring di katil bilikku sambil menonton tv. aku dah pun bersiap2 untuk pergi dinner dgn Jas. aku terdengar org membuka kunci rumahku. memang jas ada

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story